Com podem acompanyar als nostres fills i filles en l’orientació del tram final de la ESO o el BATXILLERAT?
El moment de tria d’assignatures, de tipus d’estudis, de cursos formatius, de carreres universitàries, en molts casos, és un moment d’inestabilitat perquè apareixen neguits, pors, inseguretats, creences i nervis davant d’un futur immediat poc conegut. I més, si aquesta és la primera elecció d’una importància rellevant que ha de prendre el nostre fill/a.
Aquesta xerrada vol fer prendre consciència del moment vital del nostre fill/a i contextualitzar la dimensió professional per a poder presentar recursos per detectar les seves habilitats, capacitats i actituds. Juntament amb això, també presentem un seguit d‘accions i actituds concretes per a potenciar les habilitats personals dels adults i facilitar un acompanyament des d’un lloc més tranquil, relaxat i segur, en aquest moment de tria professional del nostre fill/a.
Acompanyem el descobriment de la vocació dels nostres fills/es en un moment crític pel seu futur acadèmic i professional, a partir de les seves motivacions, capacitats i habilitats personals.